mandag 12. oktober 2009

Nå blir det fest!

Jeg har planlagt "La Petite Maline"`s 1 årsdag lenge, men mest i tankene!

Nå er invitasjonene sendt ut, og jeg må flytte tankene over i handling!

Tida flyr fort om dagen!!


På gårsdagens handletur i Sverige fant jeg noen fantastiske små kartonger med perlehåndtak, og dette funnet gjorde valget mellom Prinsesse - eller Halloween- bursdag enkelt!



Jeg synes motivet på boksene var helt nydelig!

Jeg kjøpte flere av disse, og de skal pynte opp på bordet med godter i!




Froskeprinsen er selvfølgelig også med!




200 muffins-former er også kjøpt inn, så nå skal det bakes!!

Og det blir ikke barnebursdag uten ballonger!
Disse pakkene har jeg enda flere av, så ballonger skal det ikke mangle!


Og her er den kommende 1-åringen!
Gleder meg masse til å ordne til lillemors første bursdagsfeiring!!






3 kommentarer:

  1. Nydelege saker du har fått tak i og for ein fin blogg du har!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  2. Lillefrøkna får nok en kjempefeiring, masse lykke til med planlegging og dandering! Du, vil du pryde bloggen min med en fredagsliste nå førstkommende? Hadde vært koselig :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig! :-)

    (jeg ramlet inn her i et søk etter Halloween tips - men nå gleder jeg meg til å se bilder fra søt prinsesse bursdag i steden...) ;-)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!