mandag 5. oktober 2009

Kate Forman Designs- Tekstiler fra himmelen!

Jeg kom tilfeldigvis over disse nydelige tekstilene som er Design by Kate Forman.
Og inspirasjonsbildene fra nettsiden er bare helt nydelige de også....
Lyseblå slitte møblere er utrolig vakkert, og er helt fantastisk sammen med rosemønster.

Denne Pale Peppermint- fargede stolen skulle jeg gjerne hatt!
Og jeg synes det er veldig koselig å pynte håndtak på skap med hjerter, det har jeg gjort i spisestuen, og det ser veldig fint ut!
Skoddene som pynter opp på siden av kommoden har jeg veldig sansen for!


Herlig te- og lese krok dette her!!






Alt på bildet under var vakkert! Fargen på veggen er helt nydelig sammen med gullrammen på speilet og lyseblått mot rosemønster er helt nydelig...


Besøk: http://www.kateforman.co.uk/ for mer!

Da bærer det avgårde til første arbeidsdag!





6 kommentarer:

  1. Nydelig,nydelig sier jeg bare:9
    ha en flott dag
    klem edda

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!
    Herlige duse farger.

    Ha en strålende dag
    Beate

    SvarSlett
  3. Lykke til på første dagen!:)

    Anita

    SvarSlett
  4. Jepp, dette var nydelig!!! Duse fine farger! Ønsker deg en fin uke!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  5. Ohhh, berre lekkert!
    Ha en flott dag videre.
    Klæm fra Susanne

    SvarSlett
  6. So yummi... hele din blog er så lækker. Har sat mig på som følger, if you dont mind?

    Klem Helle

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!