tirsdag 27. oktober 2009

I full sving med forberedelser!

...til lille Olivias første bursdagsfeiring!

I går kveld laget jeg første rasjon med muffins, og tar litt og litt av bakingen de neste kveldene frem mot helgen!
Det skal bli litt forskjellige muffinser, og ostekake til de voksne!
Vi blir bortimot 20 stk her på søndag, så det blir skikkelig kalas!
Besøk av et vennepar fra Sverige blir det også til helga!
Jeg gleder meg masse til dere kommer, Jessica!!


Disse muffinsene fra Martha Stewart skulle jeg gjerne laget maken til!

Den rosa snøkrystall-muffinsen var bare helt skjønn!


Går hun snart tro?
Har tatt noen få skritt fremover den siste uken, men tar det veldig pent!
Spisestolen med hjul er fin å øve med!

Ha en kjempefin tirsdag!


5 kommentarer:

  1. Så flotte muffins! Slike skulle jeg gjerne servert, men spørs om de hadde blitt like fine:) Lykke til med forberedelse av selskap! 1-års dagen er spesiell!
    Ha en fin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Søte muffins til en fantastisk søt jente!:D Håper hun går snart da.. Spennende tid da:)
    Jeg har begynt med juleforberedelser da..! Når man ikke har noen små å ordne til, så får man ordne i huset til jul og for kjæresten;)
    ha en fin dag da!

    SvarSlett
  3. Så søt lillejenta di er,nydelig lita frøken.

    Så virkelig gode ut de muffinsa.

    Ønsker deg en finfin uke videre
    Klem*

    SvarSlett
  4. Hei hei!:)
    Så utrolig koselig at du vil være med på trekningen min! og takk for linken..
    Håper alt er bare bra med deg..Nattinatt!
    Stor klem

    SvarSlett
  5. Åh jeg trodde det var bilde av en muffins du hadde laget! Har du en super muffins oppskrift eller? Har funnet en jeg skal prøve men er åpen for innspill :)

    Så søt Olivia er ♥ Med det lure blikket kan det virkelig se ut som om hun har tenkt å gå litt snart ja.

    Ha en fortsatt fin uke med forberedelser.
    klem C ♥

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!