onsdag 7. oktober 2009

Halloween- Skremmende oppskrifter!

Halloween nærmer seg, og etter jul så er Halloween min favoritt- høytid! Mye fordi jeg har en 16 år yngre bror som er født på Halloween, og det har blitt en del Halloween-feiringer av hans bursdag opp igjennom årene! Og ifjor fikk jeg jo Olivia rett før Halloween, så det har rett og slett blitt en veldig spesiell tid for meg!
Her har jeg funnet noen skremmende oppskrifter til Halloween.
Trykk på bildet for å komme til oppskriften, og enda flere skremmende godbiter!
Oozing Brie...


Spooky Spider cookies...



Night Eyes...
Jeg lagde faktisk noe lignende til Anders og meg en kveld for litt siden, noe som het Djevelegg, og det var utrolig godt med en kald øl til!
Devils on horseback...


Kanskje blir det Halloween-tema på Olivias 1 årsdag,
som skal feires her i huset 1.november...?


2 kommentarer:

  1. Herlig! Takk for oppskriftene, tror jeg skal prøve meg på kjeksene!!

    SvarSlett
  2. Jeg synes det er litt morro jeg at denne skikkelig har kommet til Norge også. Og det virker jo som om den bare blir større og større for hvert år. Valentinesday derimot kan jeg styre meg for. Det er nok verdens kjipeste dag om man er singel *lol*

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!