søndag 4. oktober 2009

Candle light pictures...

Nå er det liten tvil om at høsten er kommet, og at vinteren etterhvert står for tur...
Det har vært noen kalde morgener og kvelder denne uken, og da er det godt å pakke seg inn når kvelden kommer og tenne noen lys....
Den søte blondelykten har jeg vært så heldig å vinne av Anine, og den har hun laget selv..
Hun har også perlet hjertet som pynter opp skålen min!



I morgen starter jeg opp fire ukers opplæring i min nye jobb. Og jeg gleder meg masse. Så langt virker dette veldig bra!!




7 kommentarer:

  1. Herlig! Elsker mørke kvelder hvor jeg kan tenne alle stearinlysene. (ja, det går unna på de om dagen...)

    Ha en strålende dag
    Beate

    SvarSlett
  2. Vakkert! Sånn sett så er det litt deilig med høst også:)

    Ha en riktig god søndag, og lykke til i ny jobb:)

    SvarSlett
  3. What a great idea, I love candles and old lace add is soo romantic.

    Just stopping by to wish you a happy PS!

    Leann

    SvarSlett
  4. Er ikke så veldig glad i høsten, jeg... men jeg liker å tenne masse lys - og hvis det er sol, ja, så er det jo ikke så værst!!! Blondelykta var kjempesøt!!!
    Lykke til med opplæringen!
    Håper du får en flott søndag!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  5. Lys, te, sunn godis, og koselige hobbyaktiviteter er absolutt høstmust..
    Jeg er ikke så suuuper begeistra for høsten, men ser framfor meg at det kan bli ganske så ok hvis man har noe å holde på med utover høsten, og ja.. noen å være glad i hjelper på!:)

    SvarSlett
  6. Tente lys er bare så herlig..blir en helt annen stemning;) Masse lykke til i din nye jobb! Håepr det blir bra;)

    SvarSlett
  7. Så fine de var, spesielt lykten med blonder på var jo kjempefin.

    Ønsker deg en fin start på den nye uken, og lykke til :)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!