onsdag 30. september 2009

Olivenglass ble blomstervase med decoupage!!!

Kvelden i går gikk med til å lage en ny blomstervase. Jeg prøvde meg på litt decoupage igjen, og innser at jeg trenger mer trening...
Men det ble i alle fall til noe jeg kan bruke som blomstervase laget av et glass som det tidligere har vært sorte oliven i....

Ellers er jeg litt passiv på "lese-blogger" fronten om dagen, rett og slett fordi jeg har mye annet å styre med, og fra neste uke blir det ikke bedre for da begynner jeg i full jobb!!

Endelig har jeg fått meg jobb!!

Men skal prøve så godt jeg kan med daglige innlegg som før, men kan ikke love at jeg blir så flink med å kommentere og svare...

Men jeg håper fortsatt dere legger igjen hyggelige ord, det varmer og mottas med stor takk!!




4 kommentarer:

  1. Så flott at du har fått deg jobb!! Gratulerer så mye!!! Decoupage er kjempeartig - men det er ikke så lett å få det "proft". ( Er det et ord....så så rart ut.. hi hi) God ide å bruke olivenglass!!!
    Ønsker deg en koselig høstkveld!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. Hei hei! Nydeleg blogg du har!
    Kjempefine bilete:)
    Gratulerer med jobb!
    Ha ein flott kveld:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med ny jobb.Det blir nok spennende.
    Synes den ble riktig så fin vasen jeg. Har lyst til å prøve meg på litt decoupage jeg også.(Har aldri prøvd det før.)

    Ha en fin kveld videre
    Klem*

    SvarSlett
  4. Gratulere med ny jobb, frøken! :):):)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!