onsdag 2. september 2009

Mer Rapisardi- en fryd for øyet!




Tracey Rapisardi- en interiørdesigner
som er helt fantastisk spør du meg...

Fargekombinasjonene er helt nydelige!





Dagen i går var kjempefin..man vet man har gode venner når de kjører nesten to timer hver vei bare for å si gratulere, levere en deilig vin og prate litt!!

Tusen takk, L!!



Og det var veldig koselig med flott orkidè i nydelig potte (valgt ut av Anders selv, jeg er imponert!!), masse mørk sjokolade (som er min favoritt) og napoleonskake til dessert....!!

Synes det var lekkert med seafoam-fargede striper på bordplaten på bildet under...
Både den flotte lysekrona og det morsomme skiltet kan kjøpes i Rapisardis webshop!




Kjøp og se mer fra Rapisardi her: http://www.searosedesigns.com/

Nå står helt nye utfordringer for døren for meg...jeg er skremt, spent og har en del sommerfugler i magen! Jeg krysser fingrene og håper på det beste!

Ellers vil jeg takke for alle koselige gratulasjoner jeg fikk igår!!


6 kommentarer:

  1. Spennende, spennende! Som den nysjerrige frøkna jeg er så er jeg også veldig spent på hvilke utfordringer som banker på din dør! ;) Lykke til uansett! :) *klem*

    Oh, and love the seafoam stripes! *inspirert*

    SvarSlett
  2. KHer er en kjapp hilsen fra MiaNostalgia:
    Lykke til med nye utfordringer - er nysgjerrig jeg også, men vi som følger deg får kanskje vite mer etterhvert... :-)

    Nydelige bilder og farger i innlegget over.

    Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min! Det gleder :-)

    SvarSlett
  3. Hei hei.
    Nydelige bilder du viser. Jeg følger også spent med i de nye utfordringene dine :)
    Susanne

    SvarSlett
  4. Oooohhhhh, spennende :) Håper det er noe du vil dele med oss etter hvert og masse masse lykke til. Det går nok fint, uansett hva det måtte være ;)

    SvarSlett
  5. Spennende (- og litt irriterende... men det er bare fordi jeg blir så nysgjerrig!!! hi hi ;.))
    Ønsker deg unasett masse lykke til!!!
    KLem fra Lunalu

    SvarSlett
  6. Masse mørk sjokolade med napoleonskake til dessert høres digg ut akkurat nå...hihi :o)

    De bildene var herlige da...nyyyter de sjøgrønne detaljene til fulle!

    Hilsen kosene og meg

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!