søndag 6. september 2009

Månedens gullunge!

Fotoverden kårer gullungen for september, og jeg har bestemt meg for å melde på "La Petite Maline" med dette bildet som ble tatt igår før den lille rakker`n skulle avgårde i sin aller første barnebursdag!

Meld på din gullunge eller rakker du også, fristen er 20.september, og premien er et gavekort fra Bleieboden på 350 kr. Det kommer alltid godt med!
Ønsker deg en fin søndag!
HUSK MIN GIVE AWAY! Det eneste du trenger å gjøre er å legge deg til som følger, så skal jeg trekke en vinner fra følgerene mine når telleren viser 20.000, som er ganske snart!

7 kommentarer:

  1. for en skjønn jente;) Masse lykke til i konkurransen;)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Søteste lille pigen! :) Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  3. That child is to cute.....I am having a-give-away to celebrate my 1 month Blogoversary.... so come on over and check it out... We will picking a winner Late Monday night , and posting the results then...Have a wonderful Pink week and I hope to see back here next week...
    xoxo
    Julie

    SvarSlett
  4. What a lovely photo - I so enjoy visiting your blog it is beautiful. Happy belated Pink Saturday to you.

    SvarSlett
  5. Ok, I didn't understand any words but she is a cutie! Love her pink bow and teeny weeny pink pendant. And that blue eyes - you have a very adorable baby :-)

    Happy Pink Week!

    Li

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!