tirsdag 8. september 2009

Maine Cottage- interiør fra havet!

Maine Cottage er en nettbutikk som selger det meste innen interiør,
her er den største inspirasjon havet!
En stil jeg elsker mer og mer, jo mer jeg ser!!





Masse lekre tekstiler og de har også egne sprayfarge i mange herlige nyanser!




Når det gjelder fargen på møblene kan du velge mellom 40 ulike!
Denne siden er også super å bruke som fargevelger dersom du er usikker på hvilken farge du skal male i, her blir det lettere å forestille seg det ferdige resultatet, da du kan velge farge på mange ulike typer møbler!



Jeg fikk også veldig sansen for stilen på møblene, litt barnslig og kult!





Flotte farger i kombinasjon!












Ta en titt her for mye mer:


Til helgen skal jeg hente mange nye prosjekter på min farmor`s loft!
Der står det litt av hvert og venter!!
Jeg har også et par prosjekt på gang i kjelleren, men må vente til rette inspirasjon og arbeidslyst setter inn!


3 kommentarer:

  1. Så stiliden nettsiden må jeg innom! Takk for tips!
    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, takk jeg vil ha cirka alt på den siden! ;) Men først trenger man et hus å fylle opp og ikke 50m2 leilighet! ;)

    SvarSlett
  3. Dette så veldig spennende ut- må ta en tur inn og kikke;)
    Såent på hva du finner på loftet! Jeg har fått et nedslitt nattbord fra foreldrene mine som jeg har tenkt å male - selvfølgelig- pastellgrønt;)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!