torsdag 3. september 2009

KULE JOBBKLÆR OG GIVE AWAY HOS MEG!


Nå bikker snart telleren over 20.000, og den dagen den gjør det skal jeg trekke en vinner fra mine følgere! Gaven blir tilpasset den som vinner!



Så det eneste du trenger å gjøre er å følge, følger du allerede, er du med enten du vil eller ikke, og trenger ikke foreta deg noe som helst.
Har du ikke blogg, send meg en mail på




Jeg søker jobb om dagen, og mens jeg venter på at det skal løse seg, tar jeg vikartimer som lærer. Jeg har ikke hatt min første time enda, så jeg er litt spent om dagen kan man si, fordi telefonen kan ringe når som helst og da må jeg ile av sted til en barneskole og være lærer!
Litt skummelt, men samtidig har jeg godt av en utfordring!




Jeg tropper gjerne opp på jobb i dette antrekket fra Asos.com






eller noe av dette fra Joy.com



15 kommentarer:

  1. Så spennende med konkurranse :)
    Og grattis med snart 20 000 besøk!!
    Jeg tror du kan bli rimelig populær på barneskolen om du møter opp i et av de antrekkene ;) Lykke til!

    klem C

    SvarSlett
  2. Blir med på konkuranse:)
    Klem edda

    SvarSlett
  3. Hei!
    Blusen fra Asos var utolig lekker! Den kunne jeg tenkt meg! Moro med konkurranse :o) Grattis med 20.000 besøk :-)

    SvarSlett
  4. Da blir du læreren alle gutta forelsker seg i tror jeg! :)
    Grattis med 20.000, jeg følger allerede! Klem

    SvarSlett
  5. Artig med trekning, gratulerer med så mange besøk!
    Jeg er også jobbsøker for tiden, så aner ikke hva jeg skal når permisjonen er ferdig. Men blir litt godt å tenke klær til jobbruk, og ikke bare hjemme bruk igjen ;) Lekre klær du har funnet frem her!

    SvarSlett
  6. wow, dødslekker veske og jakke!!! Hadde du stilt opp i det antrekket ville nok de fleste fått hakeslepp gitt!!! Spennende utfordring!!!
    Og snart 20 000 besøkende - så artig! Men det er nok fordi vi er mange som synes det er artig å besøke deg her - mye spennende å få med seg!!!
    Glad jeg følger!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  7. Gratulerer med 20.000 !
    - ikke rart i hele tatt med den vakre bloggen du har:-)
    Følger spent med på det du legger ut :-)
    Ha en fin dag , klem Hege.

    SvarSlett
  8. Jeg søker også jobber, litt vel spennende egentlig....;-)
    Jeg er følger fra før og syntes jobbantrekkene du viser er lekre!

    SvarSlett
  9. Selvsagt blir jeg med i konkurranse! :)
    Nydelige klær! Kjøpte akkurat en stripete topp fra H&M, svart med beige striper, fire dekorative knapper på hvert erme og på skuldrene. *happy*

    SvarSlett
  10. Jeg er med!
    ...og jeg likte den siste genseren der. Og blusen også.

    SvarSlett
  11. Oh My goodness, 20,000 visitors. What a wonderful way to celebrate. I am a follower. I so love to come and see what you are showing for the day. The coat is so darling. I love the coat best today. I am a follower, so please add my name to the drawing. I would so love it if you do. Thanks for sharing. Please stop by and say hi. Country hugs, Sherry

    SvarSlett
  12. Hei søta!: ) Så spennende, masse lykke til med jakten på jobb.. Det er en spennende, men også en litt skummel tid.. Alt er så lite forutsigbart, men alikevel så spennende! Likte antrekkene du viser, og spesielt kåpen fra Joy(?)! Nå har jeg lett etter nettbutikken og prøvd med joy.no, joy.com, joy.co.uk, joy.se og joy.dk, uten å finne siden, hehe.. Lyst til å gi med nettadressen hvor du fant den lekre kåpen??:D Blir gjerne med i konkurransen din og ønsker deg en super kveld! Klemmer fra meg: )

    SvarSlett
  13. Lykke til i jobbjakta! Spennande tid du er i:)
    Hugsar mi første tid i jobb for eit par år sidan... var dødssliten då eg kom heim. Slik er det vel i allefall når ein skal vere på nye skular?
    Men arbeidsdagen går vel som ein vind tenker eg:)

    Anita

    SvarSlett
  14. hei på deg,
    bare innom for å ønske deg en finfin helg;)

    SvarSlett
  15. give away? konkurranse? jeg vil og være med!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!