mandag 14. september 2009

Hvem er DU????

Inspirert av Jorid som ble inspirert av Mari, vil jeg også nå vite hvem du er!
Hvem er du som leser De gode ting i livet?
Er det noe du liker godt her på bloggen, noe du vil se mer av eller noe du rett og slett kunne vært spart for! I wanna know!
Jeg synes dette var et kjempeartig initiativ, og vil gjerne ha kommentarer fra lesere!!
Det kan være en skremmende tanke at "så" mange er innom bloggen, men samtidig er det jo kjempegøy og utrolig smigrende at noen gidder!
Gi meg noen ord i kommentarfeltet da vel!!!

Sverige-tur er utsatt til imorgen, og til uka blir det tre fulle dager på skolen,
skremmende,men gøy!










7 kommentarer:

  1. Henger meg på lasset som nr 1 :-)
    Hyggelig at flere tar utfordringen!

    Jeg er straks 21 år (21.09:-)) bor sammen med min samboer på 25 år på Levanger med vår lille pus. Sykmeldt fra stilling på ICA Maxi, men er utdannet Automatiker! :-)

    Jeg syns det er kjempefint å komme innom bloggen din! Du skriver bra og du viser bestandig bilder, jeg aldri har sett noen andre plass!

    keep up the good work :-D

    klem J

    SvarSlett
  2. Hei! så koselig blogg du har.Jeg har ikke vært her tidligere,men har nå lagt meg til som følger- For her var det så mye Flott.

    JEG er ei frøken på snart 24 år(ja,på torsdag faktisk). Jeg bor i en leilighet på 40 kvm. med min kjære samboer og vår herlige pusekatt.Vi er for tiden på husjakt,da vi skal kjøpe oss hus.Og til våren kommer det en liten valp i hus.Jeg er ei Blomsterdame og jobber i blomsterbutikk. Glad i skog og mark,og ofte på fjellturer. Det var litt om meg.

    Ha en flott (valg)Aften
    Hilsen Lykkehjem

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg er... Frøken Paris!
    Tror du vet mer om meg enn mange andre her i bloggeland. Men jeg kan fortelle at mine cookies ikke var helt hjemmelagde. De er sann man steker opp i ovnen. Så hjemmestekt var de da...
    God tur til Sverige! Og lykke til på skolen, så spennende!

    SvarSlett
  4. Hej
    Är en tjej från Sverige, Stockholm. Lever ihop med min sambo samt min 4 månaders son.
    Jag tycker din blogg är helt fantastiskt, och har följt den sen min kära norska väninna rekomenderade bloggen.

    Ha det gott!
    Kram Jessica

    SvarSlett
  5. Forruten det som står på facebook så kan jeg fortelle at jeg er 26 år, bor på Randaberg utfor Stavanger i en leilighet på herlige 50 m2 og arbeider som webredaktør/informasjonsmedarbeider for et oljeservicefirma.

    Trener mye, koser meg ofte på café og reiser til Oslo så titt som jeg bare kan! Kanskje vi treffes en gang?! :) Ellers, som du har skjønt, liker jeg godt å lage grafiske ting og syns det er veldig stas at dere har en randiplakat hjemme! :) Stor klem

    SvarSlett
  6. Hei!

    Legg igjen eit lite spor sånn i full fart;)

    Anita

    SvarSlett
  7. Hei! :)

    Fant bloggen din via Frk-t sin blogg, og må si at du har en kjempefin blogg! Kommer til å legge deg på lista mi, ja, for her var det mye fine ting og artig lesing! :)

    På bloggen min ser du hvem jeg er.. også opptatt av de gode ting i livet + interiør..

    Camilla :)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!