torsdag 24. september 2009

Gave med nydelige, håndlagde ting...

Jeg ble helt målløs da jeg igår fikk denne nydelige gaven fra Anine
Jeg visste at premien var en vakker lykt, men hun hadde vært så god og sendte med et par overraskelser i tillegg.
Så nydelig pakket inn! Det vakre bildet har jeg hengt på korktavla mi på kjøkkenet!
Og disse øreringene, som hun har laget selv, var så fine at jeg har ikke ord!
Her er den vakre lykten som hun har laget, og et perlet hjerte som også er håndlaget!

Jeg er mektig imponert over hva den dama får til , og jeg er superglad for at jeg kan smykke både meg selv og hjemmet mitt med noen av hennes små underverk!
Tusen takk, Anine! Denne gaven var verdt å vente på! Hi hi!
Og tusen takk for alle koselige kommentarer på gårsdagens innlegg, jeg har ikke rukket rundt til alle dessverre! Jeg har syk baby om dagen, og dagene går med til trilleturer for å temme hosteanfall og det blir mye soving i mammas fang!

4 kommentarer:

  1. God morgen...
    håper barnet ditt er bedre...
    nydelig ting du har fått...
    ha en god dag
    klem edda

    SvarSlett
  2. Hei AK:-)
    Håper babyen din er bedre idag..?
    Så fine ting Anine har sendt!
    Og så fine ting DU har fått tak i på forrige innlegg-heldiggris:-)
    Ser ut som hos meg, tuuusen prosjekter på en gang(og aaltfor lite tid..!):-)
    Ha en fin dag, klem Hege.

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse :)
    Nydelig gave :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  4. Blir helt rørt jeg. :) Er kjempeglad for at du likte det. :)
    Ha en fin ettermiddag/kveld!
    Klem fra meg

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!