fredag 11. september 2009

French Friday- Roser,makroner og lysekroner....!

Blir jeg noen gang lei av roser?

(Foto: Brabourne Farm)

eller lysekroner??




( Foto:Light Locations via Despiretoinspire.blogspot.com)

eller av bilder som dette?


( Foto: Martha Stewart )

Svaret er nei.

Ønsker deg en fantastisk fransk fredag!

I løpet av helgen vil jeg passere 20.000 treff, og da blir det trekning på mandag!

For å være med i trekningen er det bare å legge seg til som følger, for jeg trekker en vinner fra følgerne mine. Har du ikke blogg, send meg en mail på

degodetingilivet@hotmail.com for å delta!

5 kommentarer:

  1. Fine ting :-) Ha en fin fredag :-)

    SvarSlett
  2. Hei og hopp!
    Fin fredag og helg!

    SvarSlett
  3. Snuppa. Sender du med navn og adr på interiorglede@gmail.com? Finner ikke mailen din...

    SvarSlett
  4. Hei!
    Jeg spiste en hvit makron som den avbildet på bildet forrige helg. Herlig! Smakte mandler.
    God helg!

    SvarSlett
  5. Nei, roser går man aldri lei!!! Fine bilder!
    Innom for å ønske deg en herlig helg!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!