onsdag 16. september 2009

ENVY...

Siden jeg har verdens minste gang i huset, blir jeg veldig misunnelig når jeg ser bilder som dette...
Fargen som er brukt her er bare fantastisk!

Her ble jeg mest fanget av bildet, jeg har alltid vært fascinert av enhjøringer...
Dette bildet var vakkert! Legg også merke til trestubben som bord! Den var utrolig flott, og gjorde det ellers veldig elegante interiøret litt mer dempet! Jeg drømmer om litt mer plass til sko, jakker, barnevogn, vesker osv osv...

det krever litt å holde den lille gangen min ryddig, og det er lett for å ting ender opp på spisebordet innenfor....rotet forplanter seg for å si det sånn...


Vil gjerne ha noen meter under taket der også, så jeg kan henge opp en slik vakker lysekrone!
De gule veggene likte jeg også veldig godt! Fresht!


Alle foto er hentet fra House Beautiful




6 kommentarer:

  1. åååå det øverste bildet var fiiint :)

    Jeg blir gal for jeg får ikek til gangen min snufs...og så har jeg sorte skifer fliser, hjeeelp og jeg som ønsker meg hvitt gulv....! snufs :)

    SvarSlett
  2. Jøss, gule vegger og turkis lyskrone funket overraskende bra sammen :) Jeg er helt enig med deg, og likte også den blå fargen på det øverste bilde. Lekkert.... :)

    SvarSlett
  3. Når huset er ferdig så skal jeg invitere en del av dere bloggiser hjem til meg. Og da kan du kose deg i gangen. :)

    Det blir en drøm og luksus. Jeg vet hvor heldig jeg er...

    Pakken ble sendt til deg på mandag. Du får nok en lapp i posten om å hente den på postkontoret. Litt stor eske. Håper du liker den da! :)

    Klem A

    SvarSlett
  4. Jeg har en overraskelse til deg på bloggen min :)

    SvarSlett
  5. Herlige bilder!! Likte veldig godt...hmm, alle, hihi.. kuli med turkis lysekrone og gule vegger da, hadde jeg aldri tenkt meg på forhånd :O)

    SvarSlett
  6. Lekre bilder;) Det er rart med rotet- det har en egen evne til å flytte på seg- men forsvinne- det klarer det ikke;)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!