tirsdag 29. september 2009

Engleskapet in progress...

"Engleskapet" er grunnet! Etter at jeg fikk sett mer nøye på dette skapet jeg fant på min farmors loft, oppdaget jeg den nydeligste englehåndtaket til skuffen!
Jeg vil gjerne ha tips fra dere om hvordan jeg får "shinet" opp dette håndtaket!
Skapet i sin helhet, klar for en omgang med grunning!
Det er en deilig følelse når mørke ting blir lyst!
Jeg gleder meg til å ferdigstille dette prosjektet, og håper virkelig jeg får tak i tapeten jeg viste dere i går!!


Det er altså på overflaten av dette skapet jeg planlegger å ha den vakre tapeten jeg viste igår, og så en herdet glassplate over. Det er planen!




12 kommentarer:

  1. å, for et vakkert skap! Håndtaket er nydelig. Er det messing? Tror det er noe som heter messingpuss...
    Gleder meg til å se det ferdig

    Ha en strålende dag
    Beate

    SvarSlett
  2. Helt vanvittig vakkert håndtak!
    Gleder meg til å se det ferdig. :)
    Klem A

    SvarSlett
  3. Hei. For ett nyelig skap. Heldige deg! Hvis håndtaket er av messing kan du legge det i ketsjup over natten, og gnikke av det. Da er det blitt skinnende og så godt som nytt!
    Lykke til.
    Klæm fra Susane

    SvarSlett
  4. Heisan!
    For et flott skap, det blir helt sikkert lekkert i hvitt! Håndtaket var helt nydelig! Jeg ville sprayet det i sølv/ grå. Det passer så bra til hvitt synes jeg.

    Lykke til og ha en flott dag!

    Klem Hilde

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se det ferdig!
    Ha en fin dag, klem Hege.

    SvarSlett
  6. Så fint et skap - og håndtaket var veldig spesielt - vakkert! Er svært spent på det endelige resultatet!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  7. Ah, guri malla dette skapet kommer til å bli vannvittig lekkert når det er ferdig. Jeg gleder meg helt vilt til å se det fiks ferdig og på plass :)

    SvarSlett
  8. Så fin den nye headeren din er forresten.... ♥

    SvarSlett
  9. For et vakkert håndtak...sukk..! Har litt engledilla, og gleder meg veldig til desember nå, hihi

    Blir spennende å se skapet ferdig malt! Har maleplaner selv her, håper jeg fikk den inspirasjonen jeg trengte nå :o)

    SvarSlett
  10. Herlig skap...
    Men först og fremst GRATULERER! Saa bra! Hva og hvor!? Heia juristen!

    SvarSlett
  11. Nydelig håndtak- veldig spennende prosjekt, spent på resultatet;) jeg har et nattbord stående som skal få litt maling etterhvert;) Ønske deg en fin kveld!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!