mandag 7. september 2009

Eggeglass! Endelig!

Lenge har jeg sett etter noen fine eggeglass, har tittet på noen limegrønne med prikker fra Greengate, men har aldri fått rotet meg til å bestille de...
I går var jeg en tur på et loppemarked, og fant disse søte eggeglassene...

Ingen er like, men alle har herlige pastellfarger..


midt i blinken for meg!


De ble mine for 30 kr!
Ikke glem min Give away: jeg trekker en vinner fra følgerene mine når telleren viser 20.000! Så legg deg til som følger om du vil være med!

5 kommentarer:

  1. Perfekte pastelleggeglass, frøken! :)

    SvarSlett
  2. Midt i blinken for deg ;) Pasteller er tingen;) Jeg har kjøpt litt GG i det siste;)
    Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  3. Så skjønne! Herrlig med slike kupp!!

    Klem!

    SvarSlett
  4. Disse var nydelige! Kunne godt tenkt meg de selv ja ;-)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!