mandag 14. september 2009

Design by Jane Coslick & a nice surprise!

Fantastisk interiørdesign av Jane Coslick, klikk her for mer
For hennes blogg, klikk her
Jeg elsker fargebruken, hvitt som grunnfarge med duse pasteller i grønt!




Nydelig romantisk lampe!



I helgen fikk jeg en herlig overraskelse i posten fra Monas Lykkebo, jeg vant en konkurranse hos henne i sommer, og fikk et kjempefint armbånd med mange søte charms, og en søt liten boks! Perfekt gave! Tusen takk!
Vinneren er trukket, og vil bli annonsert i kveld!
I dag blir det enten undervisning eller shoppingtur til Sverige! Når man er vikar, så er det ikke så lett å planlegge dagene sine,men i dag har jeg en back-up plan hvis jeg ikke blir kallet ut i tjeneste!

3 kommentarer:

  1. Åååå det var mange fiiine bilder !!

    Utrolig flott design, lyst og fint:)

    Gratulerer med søtt armbånd

    klem Hilde :o)

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder :) Ha en kjempefin dag på skolen eller hos søta bror! ;) klem

    SvarSlett
  3. Så nydelige bidler du viser :-D

    Ha en flott uke AK!
    KLem

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!