mandag 28. september 2009

Den vakreste tapeten...

Denne tapeten så jeg i en av sommerens utgaver av BoligPluss, jeg likte den i overkant mye, men tenkte at "jeg skal jo ikke tapetsere noe", så tenkte jeg ikke så mye mer over den saken..


Men nå har jeg en idè om å tapetsere overflaten på skapkommoden jeg skal ha i spisestuen
(heretter omtalt som "Engleskapet"- hvorfor? Det skal jeg fortelle imorgen!)
Da finnes det bare en aktuell kandidat for jobben:


Herligheten er fra nederlandske Eijffinger
og heter noe så fantastisk som Petits Fours!





Jeg synes den er helt utrolig, hva synes du?
Er du ikke fullt så fargeglad/gal som undertegnede,
så finnes tapeten i mer nøytrale farger som disse her:

Dersom noen tilfeldigvis vet hvor jeg kan få tak i denne, så gi meg et pip!


9 kommentarer:

  1. For en fin tapet. Har aldri hørt om Eijffinger før, men skal si det var mye flott. Håper du får tak i den. Er visstnok Astex som er leverandør i Norge, så lurt å ta en tlf dit og høre hvem som selger :)

    Ha en strålende mandag! klem C ♥

    SvarSlett
  2. Tapeten var kjempesprek, og deilig med farger! :-) Lykke til med å få tak i den!
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  3. Tante bruun i ålesund selger dette merket:)

    SvarSlett
  4. Hei.
    For en nydelig tapet! Likte alle fargekombinasjonene jeg!
    Gleder meg til å se skap-kommoden din

    Ha en super dag
    Beate

    SvarSlett
  5. Hei AK!
    Spørs akkurat hvor du er i landet det!
    Har kjøpt Eiffinger både i Østfold,
    og Møre og Romsdal..!
    Finnes nok en lev. liste på nettet-el. ring Tante Bruun på Moa..?
    Ha en fin dag, klem Hege.

    SvarSlett
  6. Den var fin da<3 Kreativt å ha det på en kommode:)
    Har selv lyst på tapet, men tror det er vaaaaanskelig!
    Klem!

    SvarSlett
  7. mmmmm... tapeten var bare helt herlig, skjønn og kul på en gang :0)
    et flott valg av en tapet!

    moaklem

    SvarSlett
  8. En helt nydelig tapet! Om du har tips til stuetapet, tar jeg gjerne imot...

    SvarSlett
  9. Oh, that wallpaper pattern is a cute one! I am not sure what colorway I like the best, but the top one seems so suited for a girl's bedroom or playroom. And I'm sorry to be commenting in English! :)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!