søndag 13. september 2009

40`s teadresses...



Som den kjolegale jeg er, så er jeg mildt sagt overbegeistret over høstens kjolemote hvor man finner mange av de klassiske 40`s teadresses.







Det som kjennetegner kjolene er at de er knelange med ermer, enten korte eller lange.

De har også et meget flatterende snitt, og passer de fleste figurer.





Jeg gleder meg til å boltre meg i kjoler denne høsten, og de store kjedene har flust av fargerike strømpebukser og knestrømper til å kombinere med!





(Foto 1,2 og 4 : www.joythestore.com 3: http://www.my-wardrobe.com/ 5-6: www.hm.com)

4 kommentarer:

  1. Den 1.kjolen var bare ultra fin - I LIKE!!!

    SvarSlett
  2. Lekre kjoler- hadde til og med jeg kunnet gått i;)

    SvarSlett
  3. Lekre kjoler-skulle gjeerne ha hatt de:-)
    Eller sydd myyye mer enn det jeg rekker å gjøre nå...
    Ha en fin søndag!
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  4. Så fine kjoler! Vil ha alle!

    Ha en fin søndag!

    Klem!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!