torsdag 20. august 2009

Vaskerommet står for tur- Inspirasjon og planer!


Et av mine prosjekt nå om dagen er å sette i stand vaskerommet...!



I helgen tok jeg ned alt fra veggene, vasket og gjorde det klart for noen strøk maling!
Vil gjerne ha det slik etterhvert:




Det skal bli ordning og reda! Og det skal bli rosa!!




Vaskerommet vårt er lite og det er fra dette bildet



under jeg henter mesteparten av ideène for planløsning..



Plassen må utnyttes maksimalt!

Og vaskemiddel-boksen står høyt på ønskelisten!



Vintage- skilt må man ha!









Vi har en god del hvit maling stående i kjelleren og ved hjelp av konditorfarge skal jeg mikse farger a`la dette:

Døren inn til vaskerommet skal males rosa, og i allefall en vegg i selve rommet skal få en sjønyanse..


Disse fargene er fra Laura Ashleys malingskolleksjon.

Så nå er det bare å få ut finger`n og sette planene ut i livet!
I dag skal en liten hylle males rosa og benkeplatene til spisebordet skal bli hvite, jeg har et par gamle kjøkkenstoler som skal males og brukes til spisestuen, gyngehesten skal slipes ned og grunnes, dukkesengen skal grunnes....vi får se hva jeg rekker!
Bilder kommer selvfølgelig så snart jeg lander de små prosjektene mine, men jeg blir stadig overrasket over hvor lang tid ting egentlig kan ta altså!!


(Foto: Flickr.com, weheartit.com, Coastal Living.com, Laura Ashley.com)

6 kommentarer:

  1. Inspirerende bilder! Klesvasken ville gått som en lek i slike omgivelser :)

    SvarSlett
  2. Ka?! Går det an å blande konditorfarge i malinga for rett farge? (Eller var det berre ein spøk eg ikkje tok...;)

    Smil frå Anita

    PS. Inspirerande blogg du har:)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se resultater;)
    pusset opp mitt i fjor, finnes på bloggen min hvis du vil kikke, søk etter vaskerom eller noe sånn...
    masse fine inspirasjons bilder her hos deg.
    ha en flott dag.

    SvarSlett
  4. Super inspirerende bilder! Jeg har også et vaskerom som kunne trengt et ansiktsløft, men vet jaggu ikke helt hvor jeg skal begynne. Gleder meg til å se hvordan ditt blir, så kanskje jeg får enda mer inspirasjon!

    Ha en strålende dag.

    Klem C

    SvarSlett
  5. Grattis med jobb!!! Selv om det er midlertidig er det jo kjempefint aa bare begynne med noe! Og tusen takk for den hyggelige kommentaren din. Det varmer vettu! Naa gleder jeg meg til aa se vaskerommet ditt!

    SvarSlett
  6. Oj, her var det mye inspirasjon til vaskerommet!!! Jeg lurte også på det med konditorfarga....går det an å blande det i hvitmaling????
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!