søndag 2. august 2009

Søndagstur i Gamlebyen!

i dag har jeg vært i Gamlebyen i Fredrikstad sammen med Anette fra

Det ble selvfølgelig litt interiør-shopping--jeg kjøpte litt nytt til kjøkkenet..


Etter en deilig lunsj på Mormors cafe og en runde på markedet, tok vi kaffe og kake på Swart- kafè, som er regisøren Harald Swart sin kafè.



dobbel espresso og pasjonsfruktmousse...


Gamlebyen er helt nydelig, og har du ikke vært der, er det virkelig verdt et besøk.
Jeg var så heldig å bo her et år, og det er virkelig en del av byen som har en helt egen atmosfære og sjarm!








6 kommentarer:

  1. I love your vintage sign!

    Thanks for stopping by The Old Parsonage last week for PS, I just got back from vacation and am now making my return visits.

    Enjoy!

    SvarSlett
  2. Ja, nydelig i Gamlebyen. Var der forrige fredag, men kom dessverre for sent til å rekke butikkene. Neste gang skal jeg rekke både butikker og marked. Hørt mye fint om det. Har hytte i Sponvika så det er ikke lange turen bort.
    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  3. He,,,,så fint at jeg fant dette innlegget ditt,,,,for da kan du kanskje svare meg på noe jeg lurer på,,,,,
    Hvilke dager er dette markedet i Gamlebyen åpent?,,,,trodde det var bare på lørdag,,,,,
    Men du har jo vært der på søndag,,,så nå lurer jeg.
    Har så lyst til å ta en tur dit.
    Anne

    SvarSlett
  4. Så fint cupcake plakat. Ser ut som dere har kost dere :) Fredrikstad er en koselig by.
    Klem klem

    SvarSlett
  5. Likte veldig godt den duken paa Swart Kafé! Vil ha!

    SvarSlett
  6. Hei Flott blogg du har den cupcake skilten fins det flere av dem eller fikk du den siste?

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!