lørdag 1. august 2009

PINK SATURDAY- Beautiful pink interior and the winner of my GIVE AWAY!

My favourite colours green and pink in a fantastic combination!



Fabulous!


Pink makes me happy!
Love this photo, the combination of textures and colours are amazing!



Love this too!!






I`m planning a pink wall in my house...

when autumn comes, the house is getting a mini-makeover and the main colour I will be using is PINK








Pink accessories.. makes the difference...





Pink and white- clean and magic!










( Photos- 1) housetohome.com 2) evadesign.com 3) coloraddict.com 4) ? 5) designersguild.com)


HAVE A HAPPY PINK SATURDAY AND DON`T MISS OUT ON OTHER GREAT PINK POSTS AT

BEVERLY`S HOW SWEET THE SOUND!

Vinneren av min GIVE AWAY er: Line som har bloggen Blandet Drops
Gratulerer så mye til deg! Du får denne gaven av meg:
Nydelige roseservietter og to små hjerterammer!
Line`s beste husmortips var:
Mitt beste husmor tips er å ta en liten rydde sjau 10 minutter hver dag.
Fram med swiffer og feie over gulvene, vaske over badet og henge opp rene håndklær. Og selvfølgelig - alltid ha friske blomster!

Jeg hadde tenkt til å kåre det beste tipset, men jeg fikk så mange bra, så det eneste rettferdige ble å foreta en trekning på gode, gammeldagse måten!

Husmortipsene jeg har fått kommer som eget innlegg, følg med!


11 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til den heldige vinner;) Og jeg ser at du også har vinnerlykke om dagen- så gratulerer til deg også;)
    Herlige bilder du viser;) Spennende med rosa vegg- jeg liker også rosa (bombe...) særlig de litt mer lyse variantene;)
    Ha en herlig lørdag!!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder!!!!
    Ønsker deg en nydelig lørdag!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  3. Grtulerer så mye til vinneren :) Og noen nydelige bilder du viser!

    Ha en fin helg!
    Klem j

    SvarSlett
  4. Beautiful photos! I love the rooms. Happy Pink Saturday!

    SvarSlett
  5. Å tusen takk!!

    Så stas å vinne! Første gang jeg vinner noe!
    Har sendt deg adressen min!

    Ha en flott helg videre.

    Klem Line :)

    SvarSlett
  6. Lovely!
    Have a perfect Pink Saturday & a great week too!
    xo Tami

    SvarSlett
  7. Happy Pink Saturday!

    Yes, pink and green together are fabulous!


    ~ Gabriela ~

    SvarSlett
  8. Cold, dark, raining all week. Summer is not going to make it to northern Michigan this year. We haven't seen many days over 70! WOWZA! So, with that in mind, Pink Saturday is especially important for me. I sit back and cruise around the blogs filling myself to the brim with my favorite color.

    ♥Thanks so much for adding a bit of sunshine to my day♥

    SvarSlett
  9. Great pink!
    Have a great week ahead.

    SvarSlett
  10. Gratulerer til vinneren!
    Moro å lese alle tipsene!
    Nanni

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!