søndag 23. august 2009

Ingen lat søndag her....

Stikkord for meg om dagen er rydding,fiksing og organisering, derav valget av de vakre bildene nedenfor...
Søndagen går med til å ferdigstille de små prosjektene jeg har jobbet med denne uken, og som jeg skal vise stolt frem i den kommende ukens innlegg!
Foto: Bambikino-tumblr.com

Jeg har malt en dukkeseng, en gyngehest, to kjøkkenstoler, en liten hylle og to benkeplater til spisestuen! Spisestuen blir derfor ganske mye større, og jeg har fikset de to kjøkkenstolene, så den blir utvidet til 8-stolers spisestue!

Bildet er fra den helt utrolig vakre bloggen Audrey Hepburn Complex (linker til den på blogrollen min, verdt en titt!)

Vaskerommet står også for tur,men drøyer litt til Anders har fikset noen rør for meg!
Men alt er klart oppi hodet mitt, og det blir veldig bra, tror jeg!

11 kommentarer:

  1. Skulle gjerne hatt et walk in closet jeg...
    Drømme....Åh kjempe koselig ugleinnlegg:)Takk for lykkeønskninger. Tror jeg må på uglejakt en dag;)Ha en flott søndag:) Klem klem

    SvarSlett
  2. Oj, så driftig du har vært! Gleder meg til å se bidlere av de ferdigstilte prosjektene dine!!!
    Søndagsklem til deg

    SvarSlett
  3. wow, så mye du har rukket da. Gleder meg til å se bilder av prosjektene dine.

    Flotte bilder!
    Ha en fin dag

    Beate

    SvarSlett
  4. Du er flink-og utrolig effektiv:-)
    Kjempevakre bilder-må sjekke den siste siden du har lenket til!
    Ha en fin søndag,klem Hege.

    SvarSlett
  5. Skulle gjerne rukket sååå mye ja !! :)

    Fine bilder , skulle gjerne hatt den garderoben nyyedelige farger :)

    SvarSlett
  6. Gleder meg til å komme tilbake snart og se alle de ferdige prosjektene dine=) Nå bruker jeg en annen pc og da ser jeg den nydelige HEADEREN din;) Jeg har drukket te med ingefær og sitron hver dag siden jeg kom fra deg;) Den er nyyyydelig!! Nå skal jeg dra på Tusenfryd! Ha en fantastisk søndag i det fine vært:) God klem fra Lisa

    SvarSlett
  7. Du er effektiv! Juhu! Bilder! Bilder!
    Når det gjelder stillingen så er det bare en liten ekstrajobb, men den passer fint i denne overgangsperioden. Grosso modo skal jeg "teste" diverse butikker og services anonymt og gjøre en vurdering av det. Jeg skal med andre være en "hemmelig kunde"! Er litt spent på hva slag oppgaver jeg vil få. De trengte vaffal folk som snakker språk, hvorav norsk av alle ting!
    Ha en fin søndag!
    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder....jeg har walk in closet, men ikke innredning enda...og jeg må gjøre det billig!!
    En utfordring som jeg får ta når tiden er inne...
    Klem, M

    SvarSlett
  9. Heisann!
    Jeg er ny leser av bloggen din og må si den er helt nydelig. Av og til kommer man over små skatter på nett, og denne går rett i skattekista mi!

    Ha en fortsatt driftig søndag :)

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder på en søndagskveld.
    Gleder meg veldig til å se bildene av prosjektene dine.
    Vaskerombildene du la ut her om dagen, fikk meg til å virkelig ta fatt i vårt vaskerom.
    Takk for all inspirasjon!

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  11. Ah, denne ideen likte jeg. Massevis av bilder og en kjole i midten. Lekkert :D

    Jeg er helt klart med på FF når jeg er på nett igjen. Count me in ;)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!