torsdag 27. august 2009

Ikke et pikerom uten dukkeseng...

Her ser dere "La Petite Maline" som er storfornøyd med dukkesengen som mamma har malt til henne..


Sengen var en gave fra Olivias farmor, og mamma spurte pent om å få male den, og det fikk jeg..


Jeg har brukt gul konditorfarge i hvit base- interiørmaling for å få frem denne fargen...


Slik så den ut før jeg ga meg løs på den..


I går gjorde jeg et kupp uten like til Olivias rom, og det er noe jeg har tittet etter leeeenge....

Og jeg har sett etter et oppussingsobjekt, men igår ramlet jeg rett og slett over noe som var pusset opp fra før og aldeles perfekt! Litt flaks skal man ha! Bilder kommer!!



11 kommentarer:

  1. God morgen frøken, herlig farge på dukkesengen. :o) Har du en e-post jeg kunne sendt litt info om plakatprosjektet vårt til? Ha en fin torsdag! Klem

    SvarSlett
  2. You've got mail!
    Jeg hopper på flyet om du har kjolene klare! ;)

    SvarSlett
  3. Det er utrolig hva litt maling kan gjøre. Senga ble kjempefin! Heldig er hun la petite maline! Hihi! Klem

    SvarSlett
  4. Kjempe fin ble den! Nå venter jeg i spenning fortsettelsen..

    klem C

    SvarSlett
  5. Så fin dukkeseng, og så moromt at du har laget fargen med konditorfarge:) Det skal jeg huske på

    SvarSlett
  6. Kjempesøt dukkeseng, ser ut som den lille prinsessen er fornøyd oxo ;-)

    SvarSlett
  7. Nei, tuller du? Har du putta konditorfarge i malingen? Funker det virkelig? Har jeg aldri tenkt over, men jammen så smart da :)

    Er forresten med på FF i morgen :)

    SvarSlett
  8. Den ble søt. Likte veldig godt gulfargen, pastell og dus :o)
    Spennende å blande selv da, tror jeg må prøve meg på det.

    Ønsker deg og dine en god helg,
    hilsen meg og kosene mine

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!