tirsdag 11. august 2009

Hjemme fra ferie..har vært en tur i...

STOCKHOLM!
Vil gjerne vise deg noen bilder fra Gamla Stan hvor jeg kunne bli observert med kamera rettet mot alle vinduslemmer og balkonger som fantes!


Anders, Olivia og jeg hadde en fantastisk dag i Stockholm city, og tror vi klarte å klemme inn opplevelser på en dag enn gjennomsnittet.




Se på denne vakre lille balkongen. Været var helt fantastisk denne dagen, og jeg hadde skikkelig sydlandsstemning, jeg følte at jeg like gjerne kunne ha befunnet meg et sted i Frankrike...



Jeg skal vise flere bilder fra turen, men tar det litt innimellom andre innlegg, så ikke dere får overdose av feriebilder, men jeg kan love noen nydelige bilder og noen supergode tips om dere har tenkt å ta turen til denne vakre byen....

Ha en fin tirsdag, hos oss er det barnehage-start idag! Spennende!


alle foto er det AK som har tatt!

3 kommentarer:

  1. Wow..er dette Stockholm?Skjønner vi må dra dit!
    Flotte bilder!
    Så spennende med barnehagestart da:)
    Ha en fin dag kjære du!
    Klem fra
    Lotta:)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, frøken! :) Stockholm er virkelig flott!
    Puss och kram (",)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!