mandag 17. august 2009

Gå med ugler!

I dag følger jeg opp mitt løfte til Lotta
(som er veldig glad i ugler, og har første skoledag idag-LYKKE TIL!) om å skrive litt om uglemoten som er kommet for høsten!
Jeg synes det passet bra med ugler i dag som er den store skolestartdagen, i og med at uglen står for visdom og kunnskap!
Det er ikke bare på interiøret vi kan smykke oss med de kloke skapningene, men nå skal de pryde vesker, klær og smykker også!
Jeg synes det er helt fabelaktig! Får man se deg med ugler på i høst?






Litt vemodig med skolestart idag for min del, siden det er første høsten siden jeg var seks år,at jeg ikke begynner på skolen!

(Foto 1-3 asos.com 4. Photbucket.com)

6 kommentarer:

  1. Får en dilla, får alle dilla, eller er det ikke sånn her i bloggland?! :p Syns det stemmer godt med både ugler, muffins, seafoam osv! :) Jeg har bestilt meg en Urban Retro ugle (http://www.urbanretro.org/), gleder meg til å få den i posten. Uglen skal få sitte på gangen og være "velkomstugle" hihi! :) Ha en fin mandag! Klem

    SvarSlett
  2. Hør, hør! :))) Forresten, har du tips til en fin seafoamfarge? Hvilken palett, hvilket malingsmerke?! Knib

    SvarSlett
  3. Jeg ønsker ønsker meg en enkel, moderne ugle-illustrasjon til å ha på veggen...
    Men er det ikke deilig også, å ikke måtte gå på skolen! Hihi! Ha en fin uke! Klem

    SvarSlett
  4. Hei,

    JA til ugler! Jeg skal gå med dem i ørene i høst, bestilte nylig fra Etsy -behørig omtalt på bloggn seff ;)-, og venter nå i spenning!

    SvarSlett
  5. Så mye fin AK!
    Ha en fin uke, klem Hege.

    SvarSlett
  6. Mamma samler på ugler, så hun har fått noen i gave fra meg oppigjennom, men aldri på klær- så artig at det er en del av motebildet nå;) Det blir ikke skole på noen her i huset heller;) Jeg er glad jeg er ferdig med å studere, det er liksom et tilbakelagt stadium for øyeblikket;) Ha en fin uke!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!