fredag 7. august 2009

FRENCH FRIDAY- SÅNN GJØR DE DET I PARIS!

Tid igjen for French Friday, mine venner!


Denne uken har jeg rettet blikket mot min favorittby av alle favorittbyer:


Paris!


Her ser dere hvordan min veranda skal se ut neste år!
Dette er det fineste jeg noen gang har sett!

Dette er for meg Paris-stil!

Striper, vintage-bilder, makroner, bringebærterter, roser....

alle herligheter man kan tenke seg!



Hund= mange av de i Paris, cafè au lait, cafèbord...
PARIS!!!



Og jeg kommer ikke utenom den franske balkongen...
synes du ikke dette er skremmende lik din utsikt Frøken Paris??



Og slik gjorde vi det da vi var i Paris:
Anders og jeg feiret nyttårsaften 2006 i Paris,

Anders måtte få hjelp med slipsknuten av hotellvakten,

og selv om vi var på restaurant måtte vi tilberede vår egen mat i en stekepanne på størrelse med ert ( på fransk=raclette) !!
Jeg husker ikke hva denne restauranten het, men vi hadde en uforglemmelig kveld der!

Happy french friday!!!


2 kommentarer:

  1. Haha! Ganske lik, ja! Nå har jeg vært i Sverige og da tenkte jeg vaffal på deg, du som har svensk kar! Klem

    SvarSlett
  2. Aa saa dumt! Hadde vaert kult aa ficka med deg i staden! Det var jo uansett litt av et (nesten) sammentreff!!! Verden er liten!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!