fredag 28. august 2009

French Friday: Etterlengtet fransk godbit!

I kveld er det endelig premiere på en film jeg har ventet lenge på:



COCO AVANT CHANEL

-Coco before Chanel-


Siden det idag er fredag og dette er franskt, kunne jeg ikke la være å ha dette innlegget...selv om det snart er blogget ihjel om denne filmen....



Nydelige Audrey Tatou har rollen som Gabrielle "Coco" Chanel, kjent fra Da Vinci-koden, Den fabelaktige Ameliè fra Montmarte og Sammen er en mindre alene!



Filmen skildrer hvordan fattigjenta "Coco" bygger opp sitt designimperium!



Klassisk Chanel- drakt! Chanel er kjent for "den lille sorte", klassiske farger som sort, hvitt og beige, perler og klassiske striper!




En liten sniktitt på filmen:

















Coco Chanel var en dame med mye i hodet, og har liret av seg en rekke gullkorn, dette er en av mine favoritter:


«Since everything is in our heads, we had better not lose them.»


Jeg får dessverre ikke gått på premieren nå ikveld,men neste helg blir det full mundur med sprudlevann, stripet genser, perler og dressbukse! Dette har jeg ventet lenge på!!

Jeg har vært så heldig å få med THERESE idag på FRENCH FRIDAY!

Hun har en drøm av en blogg, har du ikke fått den med deg har du gått glipp av noe:




Ha en flott fransk fredag, og ikke glem å komme tilbake i morgen for


PINK SATURDAY! I morgen skal jeg ta dere med til 50-tallet!!!


2 kommentarer:

  1. Ha en herlg fransk fredag:-)
    Koselig at du vil være med på konkurransen min.
    Riktig god helg til deg.
    :-)

    SvarSlett
  2. Ooohhhhh, herlig. Jeg er allerede nå 100% sikker på at jeg kommer til å ELSKE denne filmen. Jeg hadde faktisk muligheten til å gå på førpremieren som ble vist i Oslo i slutten av juli. Men jeg fant ut da at det var drøyt langt å dra for å se en film. Men nå angrer jeg som en hund, for her på Røros er den hvertfall ikke oppsatt med det første. Lille møkka plassen som alltid henger 3 mnd etter resten av Norge *lol* Er så spent på å høre hvordan du liker den :)

    Flott FF innlegg. Og kan disse bildene egentlig blogges ihjel, for de er jo så fine? ;)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!