mandag 31. august 2009

En herlig award og avslørende opplysninger om meg selv!

Denne awarden har jeg fått av Anine som har den flotte bloggen Gleder og Søtsaker, hvor du kan følge med på husbygging og få mye annen herlig inspirasjon!




En liten utfordring fulgte med denne awarden og det gikk ut på at jeg nå må fortelle dere
10 ting om meg selv!
Så da kan jeg fortelle dere at:

1. Jeg har to helt forskjellige utdannelser

2. Jeg har kraftig flyskrekk

3. Jeg er eldst av 5 søsken

4. Jeg fødte min datter, Olivia, i badekar

5. Jeg var med på Tv2 som 12-åring i beste sendetid, og spilte senere inn en reklamefilm for hundemat.

6. Jeg traff min kjære Anders på internet!

7. Jeg elsker svarthvite filmer

8. Favorittmusikken min er motown!

9. Jeg har tegnet klær siden jeg var liten jente, og har fortsatt en drøm å bli klesdesigner

10. Jeg gråter lett, ikke for at jeg er pysete,men fordi jeg er veldig lettrørt!

Jeg skulle også gi den videre til 10, men mange av de jeg ville gi den til har allerede fått den, så da gir jeg denne videre til den som vil ta den!!





4 kommentarer:

  1. Dette var gøy! Ble riktig nysgjerrig jeg nå. To forskjellige utdannelser? Vært på TV! Spennende, spennende! Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hmm-to ulike utd. ?
    Nysgjerrig, he he!
    Tusen takk for at du delte med oss, hyggelig å bli bedre kjent med deg:-)
    Og veldig fortjent award!
    Ha en fin uke, klem Hege.

    SvarSlett
  3. Du er en herlig venninne som jeg er så glad i!!!
    Skjønner godt at de som leser bloggen din synes det er spennende og få vite mer om deg og alt det fantastiske du har fått til =)
    God klem fra Lisa

    SvarSlett
  4. så søt du er Lisa!!Håper vi sees snart igjen , er alltid like ko0selig!!Stor klem AK;))

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!