mandag 10. august 2009

Alvina Valenta Fall 2009- verdens fineste brudekjoledesigner

Alvina Valenta lager de fineste brudekjolene jeg vet om..
Jeg fant en favoritt for noen år siden, som tilhørte 2005- kolleksjonen...
jeg finner den ikke igjen,og det er kjempesynd...
Har noen en oversikt over kjolene fra 2005 (kanskje 2006), så ser jeg etter en knekort kjole som har klokkeform og tubeutringing. Det er en lys jente med oppsatt hår som viser den
og jeg tror hun ligger på en sofa...Jeg har aldri sett maken til kjolen, den skiller seg virkelig ut!
Men her er noen fra Høst 2009- kolleksjonen hvor jeg har valgt bildene like mye pga omgivelsene som selve kjolene...






















3 kommentarer:

  1. Oioioi, så nydelig bilder AK! Brudekjoler er så fint å se på :-) Gleder meg til den dagen jeg skal få lov til å bære noe slikt!

    Ha en flott uke!
    Klem J

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Åh ja flotte bilder..drømme..jeg har funnet min kjole..men finner den ikke igjen..kanskje du har sett den?Den er hvit (selvfølgelig) og kjolen har et utseende av bare masse roser..ikke lett å forklare..
    Men først må jeg jo bli fridd til da... hehe..
    HA en fin dag:)
    Klem
    Lotta:)

    SvarSlett
  3. Guri så mange nydelige kjoler! Nesten så en må gifte seg en gang til....
    Kjolen til hun som sitter på den grønne stolen...sukk - nyyyyydelig!
    KLem

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!