søndag 9. august 2009

AK gjør ting hun ikke kan....

Hver vår og høst de siste årene har jeg utfordret meg selv med å gjøre ting jeg ikke kan..
Jeg har til nå fullført følgende kurs:
3 spansk-kurs
3 Hip-Hop kurs
1 Jazz-ballett kurs
1 Yoga for gravide-kurs
1 Ballett-kurs


Nå står høstens kurs-sesong for døren,
og jeg må velge dette året mellom to lidenskaper...


Jeg har veldig lyst til å fortsette på balletten..
men må samtidig snart få ut fingeren å lære meg fransk...
det er nesten småpinlig å være så frankofil uten å snakke fransk...

Har du noen erfaringer med å ta franskkurs, får man noe ut av det?

( Foto 1) gosmellthecoffee.com 2) ascendingstar.com 3) artgeist.com)

I uken som kommer skal jeg vise hva jeg har gjort med de gamle sildeglassene mine, vise mitt nyeste barnerom-prosjekt og litt til...følg med, dette blir gøy!! Ha en flott søndag!!



3 kommentarer:

  1. Finnes Assimil metoden paa norsk mon tro? I saa fall vil jeg anbefale deg den. Julius lærer seg norsk med den om dagen og gjør stor fremgang! Jeg laerte en del spansk med den ogsaa. Ellers har jeg tatt alle mine spraakkurs i utlandet, saa vet rett og slett ikke hva man faar ut av det om man tar det i gode gamle Noreg! Uansett kult at du vil laere deg fransk... Klem

    SvarSlett
  2. Jeg tenker også å lære meg fransk til høsten... Det hadde vært så spennede:) OG det er fint med en ny hobby!

    SvarSlett
  3. The most beautiful post!! I don't even have to be able to read the words for it to have inspired me!!
    Thank you and have a wonderful day!!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!