mandag 27. juli 2009

Utvalgt norsk interiørblogger...

Jeg kan nå smykke bloggen min med dette emblemet!
Jeg søkte for moro skyld om medlemsskap hos Interiorblogger.com, som vil samle kremen av norske interiørblogger på en nettside!
Spørsmålet du blir stilt er om du har en av norges beste interiørblogger?
Jeg tenkte at det er nok litt i overkant for min lille blogg, men akk! jeg har ingenting å tape på å prøve, og i dag fikk jeg beskjed på mail om at min blogg var blitt nominert, og jeg fikk pryde sidelinja mi med denne:

interiorblogg

Jeg sier "tusen takk" og feirer med noen stemningsbilder fra heimen!

(Foto: de gode ting i livet)


(foto:de gode ting i livet)
Jeg har nå fått på plass noen av gavene jeg fikk i går, og den lavendel-romsprayen har kommet godt med siden Anders er i sin "røke-makrell-modus" ,og drasser inn fat på fat med nyrøkt makrell i huset, mens jeg flyr etter med romsprayen for å dempe den noget sterke odour`en!




4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye, en flott utmerkelse det.

    SvarSlett
  2. Så artig!!!! Gratulerer så mye!!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  3. Heisann :-) Grattis, jeg også fikk mail idag! Gøy :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hyggelig at du setter pris på medlemskapet :)

    Vi hadde oss en ny gjennomgang av mange av bloggene idag, så det er nok flere som har fått hyggelige nyheter i dag :D

    Ser frem til å se mer strålende interiør fra dere alle sammen!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!