onsdag 22. juli 2009

NAME IT!


Saker og ting med opplysende skrift er ingen ny stjerne på interiørhimmelen, men jeg lar meg fortsatt rive med av disse gjenstandene!

Her er en for deg som trenger en anledning eller kanskje en unnskyldning..




for deg som lett glemmer hvor ting er...





eller for en som rett og slett bare har litt tungt for det...







og for den som ønsker å gi potensielle innbruddstyver nyttig informasjon..
for deg som virkelig ønsker oversikt..

for den fargeglade godtegrisen, eller godisråttan som det heter på svensk!



for den eiesjuke...




og for min lille godisråtta står denne klar i skapet her hjemme!
Godt den har ukedagen påtrykt, så man slipper diskusjoner!

Alle bilder er fra den svenske nettbutikken Calimero, unntatt det siste som er mitt eget, og bollen har jeg kjøpt på Barneparadiset på Mosseporten!


7 kommentarer:

  1. Så mye stilig :)
    Finner ikke noen nettutikk som heter "Calimero" når jeg søker jeg ? :(

    Klem
    Jatte :)

    SvarSlett
  2. Har to skåler som sammen danner et hjerte, og på den ene står det "Mitt", på den andre står det "Ditt".. Herlig herlig! ;)

    SvarSlett
  3. Herlig innlegg!!! Jeg har lyst på sånne skåler som det står popcorn og snacks på.... men har ikke funnet dem enda!
    Ønsker deg en nydelig dag!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. Heihei!
    Kom tilfeldigvis over bloggen din :-)
    Så mange fine ting du viser i innlegget over!

    Håper du får en fin dag!
    Klem J

    SvarSlett
  5. Så flotte produkter med navn :)

    Ha en fin dag.

    Klem ingunn

    SvarSlett
  6. Artige ting du viser i dag, hadde trengt en skål det står lørdagsgodis på til meg selv...ser kjøkkenet ditt nå, men det er som du sier ikke så lett å se fargen ordentlig. Det blir spennende når du får det nye kameraet ditt;)
    Godisråtta var ny for meg, hihi.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Jeg kommer helt klart innom deg igjen! Lagt meg til som følger og i blogglisten min :-D Bestandig spennende med nye blogger og mennesker!

    Klem J

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!