torsdag 23. juli 2009

MITT FØRSTE BILDE MED MITT NYE KAMERA!


8 kommentarer:

  1. Søting! ;) Skal på jobb imorgen, kan ta med meg Galvanic`en, så hvis du har tenkt deg til byen, kan du jo t turen innom, eller så kan jeg helt sikkert prøve å få den levert til deg hvis ikke det er fryktelig mye kø... (",)

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde;) De er nå skjønne disse barna;) Gratulerer med nytt kamera!!

    SvarSlett
  3. Grattis med nytt kamera. Fint bilde.

    SvarSlett
  4. Grattis a! Et une très jolie fille!

    SvarSlett
  5. Åh så gøy med nytt kamera!! Det ønsker jeg meg og. Helt herlig bilde. Man kan jo drukne i de nydelige øynene :)

    SvarSlett
  6. I have NO idea what you said...but those eyes are precious!

    SvarSlett
  7. nydelige øya :) gratulere m nytt kamerea!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!