onsdag 29. juli 2009

MELLOW YELLOW



I den første leiligheten jeg pusset opp valgte jeg gul farge til kjøkkenveggene,

det ble helt fantastisk..


Her ser dere hvordan mørke møbler og gult er lekkert sammen...


Mitt favoritt-uttrykk: Gjennomtenkt kaos

kommer til sin fulle rett på bildet under her..

Slike sammensetninger er helt geniale!



Klassisk og gult, mye gult, men likevel flott,

selv om jeg personlig hadde valgt en annen farge på gardinene...





Den som ikke blir glad av å møte dette når en skal sette på morgenkaffen,
trenger hjelp..
Enda en fantastisk sammensetning!
Veggene er skremmende like de som en gang prydet mitt kjøkken!



I dag er Olivia 9 måneder, hun reiser seg, går noen skritt mens hun holder seg fast, kan si "se" og "hei", og jeg kan bare si at overgangen fra å være en liten, hjelpesløs bylt til å bli en

liten "lady" med stålvilje og kontroll har kommet litt brått på meg, men morro: det er det!

Ikke glem min GIVE AWAY, se info øverst til høyre på bloggen,


trekning skjer lørdag!



2 kommentarer:

  1. Sukk, nydelig navn på jentå di! :) Gult kan være skikkelig fint, driver selv å "fargifiserer" leiligheten litt, ble litt mye hvitt en stund, men det arbeides med saken! :) Til høsten skal jeg lære meg decoupage, har et par idéer og gleder meg til å prøve de ut! :) Ha en finfin onsdag! :) R

    SvarSlett
  2. Jeg har nesten den fargen nå - bare mye lysere!Kjempe fin mot hvitt også!!!!
    Ho ho, bare vent til hun begynner å kravle i trapper, snuble rundt og pille på alt som er.... ps - volumknappen på stereoen kan skremme vettet av noen og enhver....!
    Sommerklem fra Lunalu

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!