søndag 26. juli 2009

Lisbeth Dahl, Durance og Opphøyd Rose

Litt gaver fra Olivias bestemor vi fikk overlevert i dag..

Litt favoritter til meg...
Lavendel romspray og lavendel-lys fra Durance
og en nydelig ramme fra Lisbeth Dahl
Hekleteppe du ser i bakgrunnen har hun heklet til meg,
det er utrolig flott og pynter opp Klippan-sofaen min
sammen med et lysegrått "chenillepledd"!


Og Olivia fikk isskje og teskje i serien
Opphøyd rose som vi samler til henne..
















Dagen startet med regn her hos oss, men bråsnudde ved 10-tiden og det ser ut til at sommeren har kommet igjen!
Har nettopp kommet hjem fra en lang og deilig trilletur!
Olivia har funnet loppekassa og mamma skal kose seg med Boligpluss og et glass Cola Light ute i solen!


Ha en fortsatt fin søndag!




6 kommentarer:

  1. Hei!
    Hvordan er det med giftstoffene og skadelige stoffer i romsprayen og duftlyset fra Durance?
    De ser veldig lekre ut så kunne gjerne tenkt meg sånn, men har en hyper hyper kjæreste som er så vanvittig opptatt av sånne ting you see...:)))
    Løveklem

    SvarSlett
  2. Hei, hei: ) Så fine ting dere har fått da! Jeg har samme husparfymen selv og elsker den..

    Så smart å begynne tidlig med sparing av sølvtøy! Opphøyd rose er et nydelig bestikk...

    Nyt søndagen, snupp! Klem til deg

    SvarSlett
  3. Hei hei! Så fine ting du har fått..Durance er et must her..har du prøvd den posen med durance"steiner" som man støvsuger opp? Så lukter det godt når man støvsuger..mmm..tilm samboeren liker å støvsuge nå;)
    Så fint sølvbestikk..moro med sånt:)

    Ønsker deg en herlig kveld:)
    Så mange fine innlegg fra deg her altså.. Klem klem

    SvarSlett
  4. Okei:) Ja, da må jeg kanskje bare ønske meg noe i den serien da:D Romspray med lavendel høres helt herlig ut!
    Klem!

    SvarSlett
  5. Hei,
    så fine ting dere har fått! Minien min samler også på opphøyet rose.

    Forøvrig så er mitt beste husmortips av det moderne slaget: gift deg med en ryddeglad mann! Ja, de finnes, jeg har en av dem ;)

    Ønsker dere en flott søndagskveld :)

    SvarSlett
  6. Kjempefine ting;) Alt fra Durance dufter bare herlig;) Utrolig fint det hekleteppet var;)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!