tirsdag 21. juli 2009

KJØKKENINSPIRASJON- AVGJØRENDE DETALJER

I den følgende bildeserien er det ikke nødvendigvis helheten jeg har latt meg henrive av, men det er enkelte interiørdetaljer som har blitt brukt i kjøkkenet!


Jeg liker denne litt rotete stilen på dette kjøkkenet, de slitte grønnmalte dører og skapene som henger hulder om bulder!
Gjennomtenkt kaos som jeg kaller det!
På dette bildet falt jeg for den herlige grønnfargen ¨på innredning og viftekåpe!
Har også veldig sansen for at det er valgt en usammensatt kjøkkenløsning med fritthengende skaper!
Her var det den nydelige grønne kjøkkenøyen som fanget min interesse!
Den er bare helt fantabulous!


Igjen er det grønnfargen jeg har falt for her! Det er noe med grønnfarge og kjøkken for meg altså, selv har jeg malt veggene på kjøkkenet i en nydelig grønnfarge som heter Nostalgi!
Og så har jeg veldig sansen for innredninger uten veggskap!!




Fantastisk fargebruk!! Her får man følelse av å sitte under havoverflaten!!






Grønt og gult i skjønn forening, ruter og kurv...søtt!



( Bilder fra Home and garden og Coastal living)






2 kommentarer:

  1. God morgen!
    Mmm..fine bilder:) Jeg elsker den grønnfargen der..vet bare ikke hva eller hvor jeg skulle hatt den? Vet du hva fargen heter? Ha en fin dag!
    Klem fra Lottis

    SvarSlett
  2. Du bare må legge ut bilder av kjøkkenveggene dine;) Jeg har lagt merke til nostalgia på fargekartet- så det hadde vært festlig å sett den i virkeligheten også;) Jeg kunne tenkt meg den på et soverom, eller kanskje i en gang..hmhm..
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!