onsdag 15. juli 2009

Here comes the sun....

Jeg, som så gledelig ønsket regnværet velkommen forrige søndag, er nå klar for en dose sommervær igjen!
Alt med måte!

Tenk å ligge under denne med en kurv jordbær og en god krimroman!

..og jeg ber gjerne inn gode venner til et sommerlig måltid i disse eventyrlige omgivelsene..

...mens sommermusikk som dette surrer i bakgrunnen....


sangen jeg har lagt ut under her må være den vakreste svenske sang som noen gang er skrevet,så sår og vakker...ta deg tid til å høre den, om ikke du har hørt den før
...fantastisk tekst og melodi....


Ikke glem min GIVE AWAY, se bloggen øverst til høyre for info!!



4 kommentarer:

  1. å de to bildene....sukk......:)

    SvarSlett
  2. Fikk plutselig lyst på et svenskt sommerhus, med stoor hage med epletrær og sol og sommer og barnelatter... (",)

    SvarSlett
  3. AK, I adore that first photo - perfection!

    Leeann x

    SvarSlett
  4. Jeg kommer gjerne innom en tur;) Nydelige bilder!! Skulle gjerne hatt det slik, kanskje en vakker dag!!
    ønsker deg en herlig sommerkveld;)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!