torsdag 9. juli 2009

Helgens antrekk-One night in Paris...

Igjen er det tid for helgens antrekk...en anelse inspirert av mine Paris-tur planer, kan jeg gjerne la meg vise i denne kongeblå, usannsynlige vakre kjolen denne helgen! Mer sannsynlig er det at jeg stiller i tights, stor t-skjorte og ballerina-sko denne helgen, for den blir preget av besøk, oppvarting, matlaging og to babyer i hus! I love comfort!
Men ikke helt umulig at denne ender opp i kofferten dersom det viser seg å bli Paristur i august en gang! Jeg har nemlig forsøkt å bestille kjolen, men har støtt på litt problemer med utsjekkingen i nettbutikken! Så vi får se...

One night in Paris..

I kveld blir det besøk fra et vennepar fra Stockholm som skal være her over helgen!
Ellers så er det tid for French Friday igjen i morgen, så kom innom en tur!!

2 kommentarer:

  1. O la la! For en kjole!! Og heldig er du som kan gå med noe slikt;)
    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  2. Å herregud for en sinnsykt fin kjole!! Elsker fargen <3

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!