torsdag 16. juli 2009

Helgens antrekk- ekslusiv romantikk


Torsdag og helgens antrekk....For denne helgen har jeg valgt denne nydelige lavendelfargede kjolen som har et fantastisk flatterende snitt!
Det brede knytebeltet er også veldig flott!
Skoene er fra asos, og er helt nydelige! Og tilbehøret snakker for seg selv!
Sko og kjole er overkommelig i pris, men her har jeg lagt alt kruttet i smykkene...



Love,laugh,live



Ikke glem min GIVE-AWAY! Se info øverst til høyre på bloggen om du ønsker å være med! Takker for alle koselige kommentarer på bloggen for tiden, jeg prøver så godt jeg kan å svare alle sammen!! Det er skikkelig gøy å blogge om dagen, og det er mye pga den herlige tilbakemeldingen jeg får fra dere!!

4 kommentarer:

  1. Nydelig kjole og antrekk! :)

    SvarSlett
  2. Den kjolen kunne jeg tenkt meg selv;) Sammen med barnefri og en anledning til å bruke den;)
    Herlig farge, blått setter jeg mer og mer pris på!
    Ha en fin dag;)

    SvarSlett
  3. Ah:) Så fine kombinasjoner...!!!:)
    Akkurat slik skulle jeg sett ut på utflyttingsfesten til Briz neste helg.. Ahhh.. Kanskje jeg må tippe lotto til helgen?:)

    SvarSlett
  4. Den perfekte blåfargen på den perfekte kjolen!

    Utrolig fint!!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!