søndag 2. august 2009

Det søteste fuglehuset, Paris-bilde og sildeglass som får nytt liv!

Litt ukesoppsummering fra meg denne søndagen!


Her i uken gjorde jeg noen kupp, jeg fikk meg dette søte fuglehuset i keramikk for 50 kr!Foreløpig har det fått plass innenhus på Liatorp-skjenken min,

men det var mulig å ha det ute også, men vi får se!

Enda et kupp! Dette bilde har jeg siklet på lenge på mine mange vindus-shopping turer med hunder og barnevogn!

Nå er det mitt, og det lønner seg å ha litt tålmodighet, det var nemlig satt ned fra 198 til 70 kr!


Disse glassene har huset sennepssild, matjesild og fransk løksild!

Nå skal de få nytt liv og huse noe helt annet, følg med for å se forvandlingen!




"La petite maline" lever nå fullt opp til sitt kallenavn ( det betyr "den lille rakker`n"), og jakter stadig på mammas ting og fjernkontroller er spesielt utsatt!
Og så har hun endelig begynt å nyte et bad på kvelden!




9 kommentarer:

  1. God morgen!
    For noen kupp... Masse lekkert ja:) Kjempe gøy når man er fornøyd både med ting og pris... :)
    Ønsker deg en herlig søndag..vi pakker til tur til Bø og Vrådal et par dager...
    Klem til deg:)

    SvarSlett
  2. Koselig funn,likte spesielt det skiltet/bilde der.....Go`søndag til deg fra Maliva

    SvarSlett
  3. Åh....bare elsker å få kjøpt ting man har lyst på når de er på salg!!! Bildet var nyyydelig!!! - og dattren din er bare helskjønn!
    God søndag til deg, klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har fått tak i :) så utrolig godt når man får tak i sånt ;) hihi så utrolig skjønn unge du har! :)

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har fått deg. Det fugleburet var bare sååå søtt da! Klem

    SvarSlett
  6. Litt av noen kupp! Også blir det artig å se hva du skal bruke sildeglassene til :-)

    SvarSlett
  7. Veldig fint det fuglehuset da:))) Herlig med nye kupp, og spesielt når det er billig så blir det liksom rettferdiggjort:p

    SvarSlett
  8. Saa goy at du kaller Olivia "la petite maline" da! Hihi! Grattis med fine funn. Jeg skal snart paa "Gjenbruket" paa Lillehammer. Can't wait! Fredikstad ja, jeg har aldri vaert der jeg...! Men blir nok litt lite tid naa, skal nemlig ikke vaere her saa lenge... Paris og pliktene venter vettu! Klem

    SvarSlett
  9. Hei, bloggen din er utrolig inspirerende, så flink du er!!!!
    Kjenner igjen flere ting her :) Moro!!!!
    Klem..
    I bøtter og spann....

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!