tirsdag 14. juli 2009

COLOUR-CRAZY- farger til inspirasjon!!

farger, farger...gi meg farger!!
Jeg liker hvitt, men er litt lei av å male hvitt for tiden, mitt neste møbelmale-prosjekt blir ikke med hvitmaling kan jeg si dere! I will keep you posted!!

Farger til inspirasjon!



Duse pasteller er herlig. Se på de nydelige sommerfuglene på sofaen..
Jeg er ingen stor beundrer av "persiske" tepper, men dette teppet likte jeg veldig godt! Men jeg kan ikke ha tepper...hundene river opp tuster med tråder med neglene sine...tror kanskje det er litt katt i schnauzer-rasen, eller så er det bare som jeg heller tror, at mine er veldig rare...


Dette bildet viser at miks av mønster kan være så utrolig stilig bare det gjøres riktig!



Herlig bad med rosa vegger! Men det skulle vært tregulv her da!!






Min favoritt-farge brukt på veggene her! Et nydelig bad både pga fargevalget på veggen, og at det at speilene ikke matcher hverandre!

Gjennomtenkt kaos er tingen!
Og ikke en flis så langt øye kan se!! Fabelaktig!







Et drømmesoverom...Er ikke spesielt begeistret for ukritisk bruk av fondvegger heller,
men her funker det utmerket! Tapeten som er brukt her er veldig flott!




Bildet under er mest sannsynlig fra samme soverom, og denne hylla var utrolig fin!!
Digger de små moonbootsen som pynter opp i hylla!!




Et vindu med sprosser gjort om til et baderomsspeil, originalt og lekkert!

( Foto: 1) Flickr.com, 2) flickr.com 3) bbc.co.uk 4) coastalliving.com 5-6) ukjent 7) thefrenchhouse.net )



Ikke glem konkurransen min! Gi meg ditt beste husmortips i en kommentar, så er du med i trekningen om en hemmelig gave den 1 august!


2 kommentarer:

  1. Her i Spania er det jo masse farger... Pics to come! Tusen takk for den hyggelig kommentaren ang. sveis /antrekk! Gracias! Mitt husmortips er som fölger: dra paa minst to ferier utenlands hvert aar. Viktig for inspirasjon hva angaar videre husmorsplikter...

    SvarSlett
  2. Hellu!
    Så fine bilder da..Likte det soverommet svært godt jeg:) Jeg elsker tapet og har helt dilla.. Har bare funnet en av fem..må bruke litt tid på det der..Angrer litt på den vi har nå...hehe....Enig med at de moonbootsa var kule i den hylla:)Kreativt! Ha en herlig kveld! Klem

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!