THINK PINK!

Jeg har en følelse av at rosa må være våren og sommerens store farge..(!), derfor kommer det enda et rosa innlegg med rosa sommerfavoritter og et lite interiørinnslag helt til sist!




Rosa Mary Jane`s, vet ikke hvor man får tak i disse,men måtte bare ha de med for de var utrolig kule.




Herlig halskjede fra Friis&co


Denne morgenkåpen er også fra Friis&co


Nydelig kjole fra www.asos.com



Fantastisk rosa kjøleskap fra Bigchill...de leverer også ovner og oppvaskmaskin i samme stil og mange andre pastellfarger...

Kommentarer

  1. Herlig!!
    Den badekåpen var knall:) Dit inn må jeg nok ta meg en tur etterpå.

    Innom for å ønske deg:
    - en fin fredagskveld:)
    Sol fra Nina

    SvarSlett
  2. Heihei

    Oppdaget nettopp bloggen din på NIB. Her var det mye herlig inspirasjon!! Spennende med oppussing, veldig kjekt å lese/se bilder, resultatet ser kjempebra ut så langt!

    God helg fra meg:)

    SvarSlett
  3. Hei,så gøy med nye her hos NIB,kommer innom deg igjen jeg:O)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  4. Så glad jeg blir av så fine kommentarer fra dere erfarne bloggere!!!fint at noen liker det jeg gjør!!ÅÅÅ, så glad jeg blir!!!Klem AK

    SvarSlett
  5. Heihei, så kule rosa ting! Har ikke vært på bloggen din før, men her var det masse fint :)

    God helg!

    SvarSlett
  6. Takk Verandasol! Håper du fortsetter å titte innom da! Nå skal jeg ta en titt på din blogg! Fortsatt god helg! Klem AK

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg